1. Fate i preparativi
E prutezioni di polsu in pelle devenu esse purtate prima di inizià a macchina di miscelazione, è e maschere devenu esse purtate durante l'operazioni di miscelazione. I lacci in vita, e cinture, a gomma, ecc. devenu esse evitati. L'operazioni cù l'abbigliamento sò strettamente pruibite. Verificate attentamente s'ellu ci sò detriti trà l'ingranaggi è i rulli grandi è chjuchi. Quandu si principia ogni turnu per a prima volta, u dispositivu di frenata d'emergenza deve esse tiratu per verificà se a frenata hè sensibile è affidabile (dopu u svuotamentu, u rullu anteriore ùn deve micca girà più di un quartu di giru). Hè strettamente pruibitu di utilizà u dispositivu di frenata d'emergenza per spegne u mulinu durante u funziunamentu nurmale. Se duie o più persone operanu inseme, devenu risponde l'una à l'altra è cunfirmà chì ùn ci hè micca periculu prima di guidà.
A velocità di crescita di a temperatura deve esse cuntrullata quandu si preriscalda u rullu. In particulare in l'inguernu fretu in u nordu, l'esternu di u rullu hè coerente cù a temperatura ambiente. U vapore à alta temperatura hè introduttu di colpu in u rullu. A differenza di temperatura trà l'internu è l'esternu pò esse più di 120 ° C. A differenza di temperatura provoca una tensione eccessiva nantu à u rullu. Se a gomma hè aghjunta troppu prestu, u rullu serà facilmente dannighjatu sottu a sovrapposizione di a pressione laterale. Per ragioni di sicurezza, u veiculu deve esse preriscaldatu quandu hè viotu è questu deve esse sottolineatu à l'operatore.
U materiale di gomma deve ancu esse verificatu prima di l'alimentazione. S'ellu hè mischiatu cù detriti di metallu duru, serà ghjittatu in a macchina di mischju di gomma cù a gomma, risultendu in un aumentu bruscu di a pressione laterale è danni faciuli à l'attrezzatura.
2. Funziunamentu currettu
Prima, a distanza di u rullu deve esse aghjustata per mantene l'equilibriu di a distanza di u rullu. Sè l'aghjustamentu di a distanza di u rullu à e duie estremità hè differente, farà chì u rullu sia sbilanciatu è dannigherà facilmente l'attrezzatura. Questu hè strettamente pruibitu. Hè abituale aghjunghje materiali da l'estremità di l'entrata di putenza. In fatti, questu hè irragionevule. Fighjendu u diagramma di u mumentu di flessione è u diagramma di coppia, l'alimentazione deve esse à l'estremità di l'ingranaggio di u rapportu di velocità. Siccomu u mumentu di flessione risultante è a coppia à l'estremità di trasmissione sò più grandi di quelli à l'estremità di l'ingranaggio di u rapportu di velocità, aghjunghje un grande pezzu di gomma dura à l'estremità di trasmissione renderà naturalmente più faciule dannighjà l'attrezzatura. Benintesa, ùn aghjunghjite micca prima grandi pezzi di gomma dura à a sezione media di u rullu. U mumentu di flessione risultante quì hè ancu più grande, righjunghjendu 2820 tunnellate centimetri. A quantità di alimentazione deve esse aumentata gradualmente, u pesu di u bloccu di alimentazione ùn deve micca superà e regulazioni in u manuale d'istruzzioni di l'attrezzatura, è a sequenza di alimentazione deve esse aghjunta da chjucu à grande. L'aghjunta brusca di grossi pezzi di materiale di gomma in u spaziu di u rullu pruvucarà un sovraccaricu, chì ùn solu danneggerà a guarnizione di sicurezza, ma metterà ancu in periculu u rullu una volta chì a guarnizione di sicurezza si rompe.
Quandu si opera, ci vole prima à taglià u cultellu, è dopu aduprà a manu per piglià a colla. Ùn tirate micca o tirate micca forte u film prima ch'ellu sia tagliatu. Hè strettamente pruibitu d'alimentà u materiale nantu à u rullu cù una manu è di riceve u materiale sottu à u rullu cù una manu. Sè u materiale di gomma salta è hè difficiule da arrotulà, ùn appughjate micca u materiale di gomma cù e mani. Quandu spinghje u materiale, ci vole à fà un pugnu mezu strettu è ùn superà micca a linea urizzuntale in cima à u rullu. Quandu si misura a temperatura di u rullu, u spinu di a manu deve esse in a direzzione opposta à a rotazione di u rullu. U cultellu di taglio deve esse piazzatu in un locu sicuru. Quandu si taglia a gomma, u cultellu di taglio deve esse inseritu in a mità inferiore di u rullu. U cultellu di taglio ùn deve esse puntatu in a direzzione di u propiu corpu.
Quandu si face un triangulucumpostu di gomma, hè pruibitu di operà cù un cultellu. Quandu si facenu i rulli, u pesu di u film ùn deve micca superà i 25 chilogrammi. Durante u funziunamentu di u rullu, u rullu caldu si raffredda di colpu. Vale à dì, quandu a temperatura di u rullu hè troppu alta, u dinamometru idraulicu furnisce di colpu acqua di raffreddamentu. Sottu l'azione cumminata di a pressione laterale è di u stress di differenza di temperatura, a lama di u rullu serà dannighjata. Dunque, u raffreddamentu deve esse effettuatu gradualmente, è hè megliu raffreddà cù un veiculu viotu. Durante u funziunamentu di u rullu, se si trova chì ci sò detriti in u materiale di gomma o in u rullu, o ci hè accumulazione di colla nantu à u deflettore, ecc., deve esse fermatu per a trasfurmazione.
Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2023